سفارش تبلیغ
صبا ویژن


خداوندا ! می خواهم به تو نزدیک شوم ، فرمود : قرب من از آن کسی است که شب قدر بیدار شود .  خداوندا ! رحمتت را می خواهم ، فرمود : رحمتم از آن کسی است که در شب قدر به مسکینان رحمت کند . خداوندا ! جواز گذشتن از صراط را از تو می خواهم فرمود : آن ، از آن کسی است که در شب قدر صدقه ای بدهد . خداوندا ! از درختان بهشت و از میوه هایش می خواهم ، فرمود : آنها از آن کسی است که در شب قدر تسبیحش را انجام دهد . خداوندا ! رهایی از جهنم را می خواهم ، فرمود : آن از آن کسی است که در شب قدر استغفار کند . خداوندا ! خشنودی تو را می خواهم : فرمود خشنودی من از آن کسی است که در شب قدر دو رکعت نماز بگذارد. 
قدر ، باران رحمتی است که در جویبار هر فرد و هر جمع به اندازه او جاری است . شخصیت افراد به گونه ای شکل گرفته که بعضی از آنان توان پذیرش جریان رودی وسیع از رحمت و برکت را دارند و برخی دیگر زمینه کمتری برای جذب و عنایت دارند ، برخی هم هیچ گونه آمادگی ندارند تا آنجا که زمینه وجودشان چون سنگی سخت و نفوذ نا پذیر است . حقیقت شب قدر از نوع حقایق قرآنی است و همانطور که قرآن شفا و درمان است ، شب قدر نیز اینگونه است .
در شب قدر سرنوشت انسان ها بر اساس حکمت و مصلحت رقم می خورد و بی گمان این تصمیم گیری درباره آینده اشخاص با گذشته آنان پیوند خورده است .
  


# نویسنده :: مهدیه :: پنج شنبه 87 شهریور 28 :: ساعت 6:28 عصر ::  نظرات ::





منزلت لیله القدر - شیلو عج الله