سفارش تبلیغ
صبا ویژن


تو پست میهمانی آقا اشاره به نمایشگاهی کردم که هنوز کامل نشده بود . انصافا ً همه بچه ها برای تکمیل و پر بار شدن این کارگاه کوچک اما بامحتوا خیلی زحمت کشیدند خصوصا ً که اوج کارها در ماه مبارک رمضان بود .
10 غرفه با عناوین مختلف که می بایست از دریچه مهدویت به موضوع مرتبط گردد . غرفه ای که من و رفقا در آن فعالیت داریم غرفه نماز و مهدویت  است که باید بطور کاملا محسوس رابطه نماز با امام زمان را جلوه دهد . 
از آنجا که موضوع نماز اهمیت بسیاری دارد از این لحاظ غرفه ای که به این مهم اختصاص یافته در سالن منتهی به کارگاه می باشد که در حین رفت و آمد بازدیدکنندگان مورد توجه قرار گیرد . البته این مورد جزء امتیازش بود و کوچکی مکانش جزء معایب آن .

به واقع برای محتوای این غرفه از کتب معتبری که دارای احادیث از خود حضرت مهدی باشد استفاده شده . و تمام زحمات محتوایی و بار معنایی آن با سند است . سعی شده در این غرفه رابطه نماز و امام زمان و سه مسجد مهم و اصلی
« مسجد الاحرام ، مسجد الاقصی و مسجد کوفه که به ترتیب پایگاه قیام مهدی ، مصلی مهدی  و مرکز حکومت جهانی مهدی عج می باشد »
بصورت ساده و همه فهم بیان شود .

از اینها که بگذریم دلم می خواست در اصل بدانم که بعد از همه کاری که انجام شد این موضوع چقدر روی دوستانی که زحمت کشیدند اثر گذاشته و چقدر می تواند روی مخاطبین آن اثر داشته باشد ؟
پاورقی نویس آن می گوییم علاوه بر اینها دلم میخواهد بدانم که چقدر توانسته ایم مولایمان را راضی کنیم ؟ و تا چه حد توانسته ایم برای نزدیک شدن فرج ذخیره آل الله موثر باشیم ؟
و کلام آخر اینکه آیا نماز هنوز همان جایگاه قبلی را در دید من دارد ؟ آیا خودم تغییری کرده و یا خواهم کرد ؟!
حدیث این پست هم از مولایمان منتها این بار بصورت تصویری نه متنی !

حدیث

غرفه نماز


# نویسنده :: مهدیه :: دوشنبه 87 مهر 29 :: ساعت 7:41 صبح ::  نظرات ::





نماز و مهدویت - شیلو عج الله