سفارش تبلیغ
صبا ویژن


سلام
نامه ایست به مسیح به در خواست دوست عزیز ساحل افتاده .

مسیحا دم خوش مسیحایت به کجا رفته که همراهان دینت اینگونه برای عطر آسمان ، یادگار محمد که از سوی خدای منان نازل شده می گویند. مگر به غیر از این است که آفریدگار همه ما چه شیعه و چه مسیحی یکی بوده و خدای متعال هنگامی که تو را برای هدایت فرستاد ، انجیل را برای همراهیت انتخاب کرد و هنگامی که محمد خاتم الانبیاء را می فرستاد باید کاملتر می کرد و قرآن را فرستاد . حالا چه چیزی تغییر کرده که کتابی که برای آرامش بشریت بود اینگونه مورد هتک حرمت همسفران انجیل قرار گرفته ؟ کتابی که یک به یک آیاتش از انس و آرامش صحبت کرده و خالق را یادآوری کرده ، چگونه کتاب جنگ و خونریزی قرار گرفته ؟

وقتی در سوره رعد ، آیه 28 خودش یاد آور می شود که با یاد خدا دلها آرامش می گیرد « الا به ذکر الله تطمئن القلوب»

خالقی که همه ما و هم همراهان تو را آفریده چگونه می تواند دم از خونریزی و کشور گشایی بزند . این هدیه آسمانی هدایتگر و راهنماست ...

کتابی که درس زندگی و آرامش روح بخش را به ما عطا کرده هرگز قابل تحریف و تغییر نیست و تحریف نخواهد شد . مسیحا تو خود شاهد بودی که در صدر اسلام کسی نتوانست حتی یک آیه کوتاه شبیه این کلمات زیبا بسازد ، پس این انوار الهی از سوی خدا به قلب مبارک محمد نازل شد و نمی توان گفت که ساخته دست بشر است ؟!  حتی بشری مثل محمد .
و این ناجوانمردانه ترین سخنی است که بگوییم کتاب خون نه کتاب آرامش ...

بعد از اتمام دوره اول جنگ های صلیبی مسلمانان همان پیروان قرآن، کتاب مقدسشان رفتاری دوستانه و مصلحانه با مسیحیان داشتند و چون برادر در کنار مسیحیان روزگار می گذراندن و اکنون این ناسپاسان اینگونه اسلام و قرآن را به برافروختن جنگ و ستیز متهم می کند ؛ مگر نه اینکه مسیح با امام ما دوباره به زمین باز خواهد گشت ، مگر نه اینکه بشارت ظهور منجی با یک کتاب آسمانی را به قومش داده بود ، وای که چه قوم نا به خرد و ناسپاسی که اینگونه اعتقادات خود را زیر پا له کرده و به قرآن کتاب مقدس و معجزه پیامبر اسلام که پیام آور صلح است توهین می کنند . خداوند خود پاسخگوی این بی احترامی و ستمکاری خواهد بود.

مهدی بیا ، تا نیایی گره از کار بشر وا نشود.

 


# نویسنده :: مهدیه :: چهارشنبه 87 فروردین 28 :: ساعت 8:59 صبح ::  نظرات ::





مسیح و محمد - شیلو عج الله