سفارش تبلیغ
صبا ویژن


                                      بسم رب المنتظر المهدی  
                                                              
روزهای پایانی ماه صفر ، غم سنگینی بر دل پیروان آل محمد می نشاند . از یک سو داغ جانسوز رحلت رسول خاتم و پیامبر اعظم صلی الله علیه و اله است ، از سویی شهادت مظلومانه سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و از دیگر سو شهادت غریبانه امام رئوف ، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام است . و این ها همه بعد از اربعین سالار شهیدان است که یادآور حادثه عظیم عاشورا و شهدای کربلاست .

 مدینه ایمان ، رسول رحمت را از دست داده است ، و مکه توحید ، محور وحدت را ، و امت محمد ، یک پدر را که راهنمای پیروان و فرزندان معنوی به سعادت ابدی و رضوان پروردگار است . و چه غمی است سنگین تر از غم یتیمی !

مدینه در سوگ نشسته است ، اما در رواق چشم های اشکبارش ، انعکاس جاودانگی مردی هویداست که درهای فراوان به افق ابدیت به روی امت محمد گشوده است .
امروز کدام پرچم ، بر بلندای بشریت معاصر ، در اهتزاز است ؟ جز پرچم اسلام ؟
پرچم توحید و ایمان و بیداری ، که میراث معنوی خاتم پیامبران است . خدای متعال رسول رحمت را در تداوم راهش و استمرار پیامش و بقای مکتبش جاودانه ساخت است . ولایت چهره دیگری از همان رسالت است و امام وجود دوباره پیامبر .

هر چند امت ، در سوگ آن پدر آسمانی یتیم شده است ، ولی آن حضرت همواره زنده است ، در اذانی که موذن فریاد بر می آورد ، در تشهدی که نمازگزار در گستره این جهان گواهی می دهد ، در خشوع هر عارف ، در عدالت هر حاکم ، در مقاومت هر مسلمان و ...
چه کسی می گوید رسول خدا صلی الله علیه و اله مرده است ؟ امروز زنده تر از محمد صلی الله علیه و اله کیست ؟ و بالنده تر و حرکت آفرین تر از اسلام کدام است ؟
هر چند در روز وفات پیامبر مکی و رسول مدنی ، دل ها دریای خون گشت و دیده ها در امواج اشک شناور شد ،اما آئین محمدی جهانگیر شد .

 گرچه احزاب باطل و منافقان و کافران و صهیونیست ها بر ضد اسلام و امت مسلمان همدست شده اند ، اما نیروی حصار شکن اسلام ، محدوده تاریخ و مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و در دل استکبار وحشت آفریده است . موج اسلام هراسی و شیعه هراسی که غرب در جهان به راه انداخته ،پیامد فتح قلوب و فرو ریختن دیوارهای پوشالی کاخ های جبهه کفر جهانی است .
پیامبر از جهان رفته است ، ولی نور او همچنان تابنده است و معجزه جاویدش قرآن راهگشای جهانیان به شمار می رود .

درود بر آن پیامبر امی و رسول وحدت و بیداری و پیام آور صلح و برادری.


# نویسنده :: مهدیه :: جمعه 90 دی 30 :: ساعت 10:20 عصر ::  نظرات ::





غم ماتم پیامبر خاتم - شیلو عج الله